Веб-ресурси з азартними іграми Золотий Кубок та Космолот – це проекти суто для українського ринку. Це майданчики для реальної гри та зняття виграшів у національній валюті зі схожими історіями розвитку. Походження обох брендів пов'язане з монополістом лотерейного бізнесу в Україні – компанією УНЛ, яка вже понад 2 десятки років має ліцензію та займається поширенням різних видів лотерей.
З 1997 року на території України почала працювати мережа наземних пунктів Золотий Кубок. Мережа Космолот з'явилася як альтернатива казино – установи із цифровими аналогами слот-машин, які позиціонувалися як лотомати та легально працювали до 2020 року. Вже до 2018 року обидва бренди з'явилися як веб-ресурси в інтернеті, а згодом виросли в самостійні, незалежні від УНЛ проекти.
7 ключових відмінностей Cosmolot та Gold Cup
Зв'язок із ліцензованим оператором лотерей допоміг залучити широку аудиторію українців, а правильна стратегія на ринку онлайн лише зміцнила їхню солідну репутацію.
Cosmolot | Gold Cup | |
Мова інтерфейсу | UAH, RUS | UAH, RUS |
Типи дозвілля | Слоти, столи, космоігри | слоти |
Мінімальне поповнення | 1 гривня | 50 гривень |
Мобільна версія | є | є |
Платіжні системи | Bitcoin, Visa, Monobank, Advcash, Masterpass, Mastercard, Приват24, термінали | Gpay, Visa, Monobank, Apple Pay, Masterpass, Mastercard, Приват24, термінали |
Постійні бонуси | Вітальний пакет, кешбек до 10%, імениннику | Вітальний пакет, кешбек до 15%, страховка та недільний промокод |
Система лояльності | Немає статусів, але є VIP умови для гравців із великими грошовими вкладеннями | 13 статусів із поступовим зростанням депозитного %, кешбеку та інших привілеїв |
Сайт Голден Кап обрав консервативний шлях та забезпечив гравців дуже скромним вибором приблизно із 200 топових слот-машин. Лінійку підібрано з урахуванням переваг українських гравців: лише ті апарати, на яких найчастіше грають на гроші гемблери. Ключову роль тут грають продукти Новоматик та Ігрософт – Дельфіни, Книжки, Гараж, Крейзі Манкі, які вважаються вже культовими слот-машинами другого покоління. Космолот, навпаки, суттєво зріс вибір провайдерів. Сьогодні гравцям є вже близько 1500 ігрових продуктів.
Загальні особливості лотерей
Майданчики орієнтовані на переваги гравців з України. Їхня головна відмінність – діапазон ігрової продукції. В іншому у порталів багато спільного:
- є вітальний пакет за перші депозити;
- понад 95% відвідувачів порталів – українці;
- присутні топові для ринку автомати: Полунички, Старберст, Квест Гонзо та інші;
- лояльні умови щодо мінімального поповнення;
- стандартне виведення кешу протягом доби;
- регулярно проводять турніри та додаткові акції, власні лотереї.
Незважаючи на такі схожі сценарії розвитку, ресурси по-різному стали розширювати асортимент і проводити бонусну політику. При цьому обидва забезпечили користувачів регулярними бонусними пропозиціями.